PRISER

Alle priser i webshoppen er inkl. moms samt gældende afgifter. Vi tager forbehold for udsolgte varer, tastefejl, årgangsændringer, afgiftsændringer samt for udefra kommende pris- og valutaændringer.

 

BETALING

Betaling kan foretages via bankoverførsel.  Betaling via kreditkort, og Paypal samt Mobilpay. Betalingen af varene skal være indbetalt senest 14 dage efter modtagelse af disse. Forudbetaling ved førstegangs køb. Andet kan aftales.

 

ORDREBEKRÆFTELSE OG FAKTURA

Når du har bestilt din varer via email (info@karstensvinhandel.dk) eller via webshoppen, modtager du en ordrebekræftelse pr. e-mail. Når din ordre er pakket og klar til afsendelse, modtager du endvidere en faktura pr. e-mail. Når du senere modtager dine varer, vil der altid medfølge en fakturakopi. Fakturaen indeholder alle relevante oplysninger, og bedes derfor anvendt ved evt. returnering af varer mv.

 

ORDREBEHANDLING

Da vores varer kommer ab lager Tyskland, tager leveringen 7 – 9 dage.  

 

LEVERING TIL PRIVAT- OG ERHVERVSADRESSER

Pris for levering til alle erhvervs- og privatadresser i Danmark er kun 99 kr. inkl. moms uanset hvor mange flasker du køber.

 

Der kan under bestilling angives en ønsket leveringsdato op til 14 dage frem i tid. Denne vil vi gøre vores yderste for at imødekomme, men i sjældne tilfælde kan der opstå forsinkelser hos Post Danmark og Danske Fragtmænd der er uden for vores kontrol.

 

Ordrer på 12 flasker og derover,  vil blive leveret med DHL, som er eksperter i at håndtere og levere vin- og spiritus.  Du kan selv vælge hvilken dag du ønsker at få leveret din ordre, og til hvilken adresse. Varerne vil i langt de fleste tilfælde blive leveret af DHL mellem kl. 8-16. I landets fire største byer har du endvidere mulighed for at vælge, at få dine varer leveret mellem kl. 16-21 på tirsdage og torsdage.

 

Hvis vinen skal leveres til en etageejendom, leverer chaufføren til husets hoveddør. Ønsker du at få vinen leveret til etagen, skal du huske at angive dette i bemærkningsfeltet til leveringvalg, ved for eksempel at skrive ”vinen skal bæres til 2. etage” eller lignende.

 

Hvis du ikke er hjemme til selv at modtage varerne, er det meget vigtigt, at du i bemærkningsfeltet skriver, at fragtmanden kan stille varerne på et nærmere angivet sted på adressen. Dette kunne for eksempel være ”foran hoveddøren”, ”i legehuset”, ”i drivhuset”, ”i garagen”, ”under halvtaget”, ”på terrassen”, ”ved bagdøren” osv. Denne form for levering sker på kundens eget ansvar.

 

Hvis du ønsker at blive kontaktet af chaufføren fra DHL ved levering, beder vi dig også angive dette i kommentarfeltet til leveringsvalg, samt oplyse det telefonnummer der skal ringes til.

 

RETURNERING

Ifølge ”Forbrugeraftaleloven” og ”Loven om visse forbrugeraftaler” er drikkevarer købt på internettet ikke omfattet af fortrydelses- eller returret. Karstens Vinhandel ønsker tilfredse kunder, og at yde en høj service, og har derfor valgt ekstraordinært at give dig 14 dages returret fra det tidspunkt, hvor du modtager/afhenter vinen. Du kan således returnere dine varer og få pengene tilbage, eksklusiv alle leveringsomkostninger.

 

MANGLENDE VARER OG REKLAMATION

Såfremt du ved ordremodtagelse konstaterer mangler og/eller beskadigelse, beder vi dig kontakte os senest den første hverdag efter leveringsdagen. Ved reklamationer aftales det i de enkelte tilfælde hvordan dette bedst håndteres, og du kan derfor ikke returnere varerne uden forudgående aftale herom. Kontakt omgående Tysk Vinhandel i Vanløse via email på salg@karstensvinhandel.dk  så vi kan finde en løsning på problemet.

 

KONTAKT

 

karstens vinhandel

Email: info@karstensvinhandel.dk